h1

Toss-unge!

17 maj, 2012

Jag ville titta på hockeyn, så jag la lilleman i stora sängen, å där höll han på att krångla en del, han låg å babblade å grejade. Så sa jag att han skulle lägga sej ned, annars fick han sova i sitt rum. Så tystande han ett tag, å sa sedan att han ville göra det. Jag blev verkligen chockad… Så jag frågade honom om han verkligen ville sova i sin säng, i sitt rum. Aa svarade han.

Jaha, det var bara att bädda den (under dagens sömn så hostade han så han kräktes, och jag hade slitit bort lakanet) och låta honom krypa ner.
Han ville ha tänd lampa, å jag hörde att han höll på å babbla där inne men han somnade iaf. 🙂

20120517-215640.jpg
FYI: Han har i hela hans liv bråkar om sömnen, å att somna själv, i hans egna säng är inget som hör till vanligheten, å absolut inte utan tjafs, å definitivt inte att gå från stora sängen till hans säng, självmant!

Lämna en kommentar